Особливості тендерних закупівель офісного обладнання

Державні замовлення – це той напрям, де раніше можна було отримати величезні кошти, шляхом проведення маніпуляцій закупівлями. Після введення системи ПроЗорро, кількість корупційних схем значно знизилась.

Водночас, важливо розуміти, що велика кількість людей, що виступають в якості замовників, все-таки знаходять способи, як можна довірити виконання певного завдання конкретному постачальнику й отримати серйозний прибуток. При цьому, подібні схеми використовуються значно рідше і мало хто ризикує це робити. Ви можете взяти участь в тендерному замовлені, користуючись електронним майданчиком УУБ. Там можна знайти велику кількість цікавих оголошень, включаючи офісне обладнання та різне устаткування. Для цього, вам потрібно перейти за посиланням https://tender.uub.com.ua/company-02426097 та в запропонованому переліку оголошень обрати те, що підходить вам найбільше..

Що варто брати до уваги

Підходячи до цього питання в якості постачальника, важливо зрозуміти, що для отримання державного тендера, важливо зробити якісну пропозицію за невеликою вартістю. Це особливо важливо, коли мова йде про компанію, що вперше бере участь в тендерних торгах.

В такому випадку, увага повинна акцентуватися на таких моментах, як:

  • Якість офісного обладнання – якщо компанія має намір надалі брати участь в нових тендерах, то і якість виконання послуг повинна бути відповідною;
  • Документація – важливо, щоб при поданні заявки на участь були присутні всі папери, починаючи з не зовсім важливих, та закінчуючи найбільш ключовими;
  • Терміни – приступаючи до поставок офісного обладнання, важливо розуміти, чи буде достатньо відведеного часу на реалізацію поставленого завдання;
  • Тип процедури – в залежності від структури, що проводить закупівлю офісного обладнання та устаткування, сам тип тендера може відрізнятися. Тому, потрібно розуміти, в якому форматі буде проводитись сам тендер. Це може бути конкурентний діалог, відкриті торги, закриті, й так далі.

Конкретно на даний момент, на сайті української універсальної біржі (УУБ) можна знайти оголошення про закупівлю офісного устаткування на сумку до 5.000 гривень. По сучасним міркам це не зовсім серйозний тип тендера, але навіть такі не досить вагомі пропозиції дозволяють значно підвищити свій рейтинг. Головне – це виконати всі умови до постачальників, що вказані самим замовником.